reverie

Bu Blogda Ara

Cumartesi, Ekim 14, 2006

gates of HEAVEN


Bugun evden bir melek daha yukseldi cennete dogru, oysa haberci kiz nasilda sigdirmisti yirmi dort yili bir dakika icerisine; Mardin Dargecitte cikan catismada bir tegmen sehit oldu...O bu vatan icin kanini dokerken ben onun icin gozyasimi dokuyorum, ne buyuk acizlik dogrusu, kendimden utandim, caresizligimden utandim...

7.62mm capinda bir bakir parcasi bu geceyi nasil kiliza boyayabilir... O hep onden giderdi, dun de onde gidiyor olmaliydi ki O’nun celikten bedeni kalkan olmus onca vatan evladina...sen rahat uyu Cengiz’im, biliyorum gozlerin arkada kalmistir, o cocuklar artik bize emanet...senin yerini bizler almaya calisacagiz bilemiyorum ne kadar layigiz buna ama bedenimiz ve ruhumuz yettigi olcude, en azindan bayraksiz hainlerin kokusunu almis aslanlarini hedeflerine dogru surecegiz, eminim onlar da o gunun hayaliyle yasiyorlardir artik...

tegmen ve sehit...nasil da birbirini tamamliyorlar...en yuce makamdasin kardesim...Tanrinin karsisina topragi VATAN yapanlar rutbesiyle cikacaksin, en temiz kefeninle, kaninla yikadigin uniforman ve omuzlarindaki sehitlik yildizlarinla...beden gelip gecici, ruhun bizimle; bize savasmak icin ilham kaynagi oldun kardesim, sen bizim ilk yildizmizsin...seni unutmak sana yapilacak en buyuk ihanettir...

(25.09.2006 Pazartesi)*Sehit Jandarma Tegmen Cengiz EVRANOS...ebediyet yolunda basin dik iyi yolculuklar, ruhun sad olsun...

Hiç yorum yok: