reverie

Bu Blogda Ara

Cumartesi, Ekim 14, 2006

whispers of TOnight


Arkalarinda biraktiklari enkazi gorseler kendilerine bile acimazdi sanem deyip basima tac ettigim melekler, gecenin sessiz mavisinde kaybolmus gozlerden kalbimde kalan ne diye sorsam cevabini hic ogrenemeyecegim bir kaosun icine kendimi birakmis olurum...hayaller ve ruyalar...gelin de uyandirin mantigimin olum sessizligindeki gercegini...

Artik isimlerin bir anlami yok cunku her dudaktan aldigim tat, her bedende hissettigim haz ayni...sadece zaman ve mekanlari degistirdik biz bu hayat oyununda, onlarin da ne onemi varsa bu celiskinin icerisinde...gecmis deyip hafizamin kendime kizdigim anlarinda sakliyorum hepinizi...hep ayni duslerle geldiniz, ayni cumlelerle gittiniz...

Tanri size secim hakki tanidiysa bana da tanidigi bir hak olsa gerek ama ben henuz anlayabilmis degilim cunku bunu anlayabilecek vakti de caldiniz omrumden...bu gece hepinize en buyuk kotulugu yapiyorum, hayal kurmadan, ruya gormeden uyuyorum, cunku bunlar var edip; ettigi seyi elinden alip benden geriye sadece donuk gozlerle, kirilmis bir kalp birakiyor...

Yarinin bugunden muhtemel tek farki yeni bir isimsiz...daha dogrusu ismi onemli olmayan bir melek...ve yine bana ruyalar anlatiyor olacak...

Hiç yorum yok: