reverie

Bu Blogda Ara

Pazartesi, Temmuz 13, 2009

INTIHAR GUNLUGU

Dunu kopyala bugune yapistir…nedense pek de bir degisim yasanmis gibi gorunmuyor, hayat paketinden bir gunu daha cektim cigerlerime…bu belirsizlik ne kadar surer bilnmez ama yasanacak gun kalmayinca bitmis bir sigara paketi gibi atilacagim mezarligima, cesaretin bedelini yasayarak oduyorum bu surgunde…
Bu surgune belki bir isim vermek lazim belki her gununu not almak lazim, degisim hayatin anlami ki beklentileri diri tutsun, umut denen ates hep yansin ufukta gitmek icin bir sebep olsun…yasanmislarin arkamdakilere bir yol gosterse ancak bu kadar karanlik bir yol birakabilirdim…bundan farklisini bekleyen her saniyemi tekrar yasamasi gerekirdi…gunes her zaman dogar ama her zaman aydinlatamaz, her zaman isitamaz ki belki bu yuzden dunya sirtini doner…kavusamayacak iki asik gibiler kimine gore uzak kimine gore yakin…ama tam da durmalari gereken mesafede…ben gibi…
Intihar gunlugunun bir sayfasi daha dolmak uzere ve ben yine sirtimi hayata cevirdim…ruyalar da kandiramiyor ki artik inanacak bir peri masali da yok bildigim…inanmaya bu kadar hazir bir cocugu kandiramamis yalanci bir hayatin labirentinde cikis yolunu ariyorum…keske yasagimiz gunleri yazan kalemin arkasinda bir silgi olsaydi da daha ilk gunden silebilseydim hic dogmamis gibi…
Sevgili gunluk…intiharimin gunlugu senden ozur dilerim bugunu de yasattigim icin sana…

as long as you believe...

Hiç yorum yok: