reverie

Bu Blogda Ara

Pazar, Mart 11, 2007

nothing to lose


Anlar vardir insan eline kalemi alir yazacagi o kadar cok sey vardir ama nedense bir turlu zihnin labirentlerinden dogru cikis yolunu bulamaz. Cogu zaman vazgeceriz neyi kime neden anlatacagiz? Yasadiklarim kac kisiyi ilgilendirebilir, kac kisi anlayabilir icindeki kaosu… kaos demek dogru mu o da tartisilir, benim kaosun bir baskasi icin huzurlu bir hayat olabilir ve mantiksiz bir yarisa girer dusunceler, kimin ne kadar aci cektigi sanki onemliymis gibi…
Yildizlari uzun zaman sonra gorebildigim gecelerden biri, sigarami icerken ellerimi ceketimin kollarinin icine cekmemi gerektirmeyecek kadar soguk, soludugum nefeste artik sadece sigara dumani secilebilir olmus, insanlar gecenin tadini cikartmak istercesine yavas adimlarla dusunmeye zihnimi bile yormadigim yerlere giderken ben sokak lambalarindan, sehrin isiklarindan kaciyorum…bilmedigim bir gerim sayim var olsa gerek adimlarim hizli, halbuki hicbir yere yetismek gibi bir mecburiyetim de yok…gozgoze gelmemek icin herkesten uzaklasiyorum… hayallerimi hapsettigim karanlik artik ayisiginda ortaya cikmis, o hayale yenilmemek icin eve dondum…perdeleri isik sizmayana kadar cektim… odanin soguklugu ve sigara…
Kaybedecek neyim var odamda goz gezdirdim, bir tek gururum demek isterdim ama onu da bir melegin ayaklari altina kirmizi hali misali serdim, belki yolu duser de kalbime ugrar diye… evdeki butun saatler birbirinden farkli zamani gosteriyor ama hicbiri de dogru degil, zaten neyim dogruydu ki...yasadigim hayatin ne kadari dogruyu gosteriyor…sessizligi dinleyip mucizeyi beklemek…kimbilir melegim mutludur belki, bazen yuzunu ozluyorum ve icimden gormek geliyor ama sadece yansimalara bakmakla yetiniyorum hatirlayabildigim en guzel anlarla teselli olup kimsenin goremeyecegi tebessumler birakiyorum geceye…son gordugumden bu yana bende hicbir degisiklik yok, Dorian Grey gibi bedenim ruhunu seytana satmis acilar kalbimdeki portremi yaslandiriyor, genclik yuzumde eskimeden kaliyor…
Sabah gunes dogacak ve bu seytan sokaklara tekrar cikacak, benden uzak durmaya devam edin…benden uzak olan karanliktan da uzaktadir…


as long as you believe...

Hiç yorum yok: