reverie

Bu Blogda Ara

Pazartesi, Aralık 28, 2009

an exile to reality...

paslanmis ellerimden kendi yalnizligimin kapisina geldim tekrar...anahtari karanliga ragmen bulmam guc olmadi paspasin altindan, kaygim olmadi hicbir zaman ben yokken birileri gelir de buralari kurcalar diye...iste yine kendime dondugum anlardan biri ve yine yalnizligimla basbasayim...

kapinin ic giciklayan sesine aldiris etmeden odada sanki baskasi varmis gibi sessizligi bozmadan girdim dunyama aslinda yalnizligim vardi ama onu da rahatsiz etmek istemedim...kisa bir sure yetti herseyin yerli yerinde oldugunu anlamam icin...isigin olmadigi bir yerde neyin nerede oldugunu bilebilmek icin aslinda korun ezberi gerekir, benim ona da ihtiyacim yok cunku hayallerle dekore ettigim bu odada ancak hayal gucu olanlar gorebilir renkleri ve isigi...

iste evimdeyim ve kendimleyim...gercegin surgununden yeni dondum...

as long as you believe...

Hiç yorum yok: